bet3 hakkında

bu blog 2003 yılından beri web2.0, yeni teknolojiler ve kişisel beğeniler üzerine yazılar içermektedir. RSS aboneliğinizi unutmayın. bu site artık güncellenmeyecektir. çünkü artık yeni bir adreste, yeni bir alt yapıda, yeni bir başlangıç yapıyoruz.

ilerleyelim lütfen..

yeni tasarım Pazar, Ocak 06, 2008

yeni yıl, yeni tasarım. henüz sağını solunu çok fazla toparlama imkanı bulamadım. önümüzdeki günlerde ufak ufak geliştirmeye devam edeceğim. varsa bir kırığı çıkığı bildirirseniz sevinirim. herkese iyi yıllar.

Etiketler: , ,

6 yorum - yorum yaz

6 Yorum:

Blogger Arda Çetin demiş ki...

Blogger üzerinde gördüğüm en güzel tasarımlar serisi...
Elinize sağlık.

06 Ocak, 2008 21:45  
Blogger spineless demiş ki...

su soldaki bet3 yazan seyi anasayfaya dönme kutusu yapsana. ana sahife linkini göremedim minicikmis, kurudum nerden dönücem diye :)

07 Ocak, 2008 14:13  
Blogger baturalp demiş ki...

@arda çetin: teşekkür ederim.

@spineless: haklısın, aklımda zaten. henüz vakit bulamadım :)

07 Ocak, 2008 15:28  
Blogger skoer demiş ki...

sen yaz da tasarım falan dert değil. haa güzel olmuş o ayrı.

07 Ocak, 2008 16:06  
Blogger wolkanca demiş ki...

skoer'e çok pis katılıyorum ve de şunu ekliyorum; önceki sonraki diye bir şey olsa, bir de şu öncekilerin sayısı biraz fazla olsa, ya da olabülümü?

28 Ocak, 2008 01:26  
Blogger baturalp demiş ki...

@skoer: teşekkürler.

@wolkanca: teşekkürler ve pek tabi mümkünse yapmayı deneriz ama blogger ne kadarına izin veriyor, orası biraz şüpheli.

28 Ocak, 2008 01:34  

Yorum Gönder

ana sayfa

öncekiler son zamanlarda yazdıklarım

arşiv geçmişte yazdıklarım

tracker More blogs about bet3.